کیست های کلیوی دو طرفه با 36٪ عملکرد کلیه است این امکان را به آن را بهبود بخشد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است به بهبود 36٪ عملکرد کلیه در کیست دو طرفه کلیه؟ برای این سوال، پاسخ مثبت است. تا زمانی که شما می توانید درمان به موقع را، شما یک شانس برای بهبود عملکرد کلیه را داشته باشد.

کیست دو طرفه کلیه یک بیماری است که در آن کیست در هر دو کلیه توسعه است. به طور کلی، کیست های خوش خیم هستند و باعث عوارضی نمی شود. با این حال، به عنوان کیست بزرگ شدن، بیماران ممکن است تعدادی از علائم را تجربه کنند. اگر علائم کیست های دو جانبه کلیه رخ می دهد، بیماران باید به دنبال درمان فوری دارد. بدون درمان به موقع، کلیه ها خواهد شد در برخی از درجه آسیب دیده و در نتیجه منجر به کاهش عملکرد کلیه است. بنابراین تا زمانی که ما می توانیم برخی از راه برای محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر و تعمیر کلیه های آسیب دیده را پیدا کنید، ما یک شانس برای بهبود عملکرد کلیه را داشته باشد.

کدام درمان می تواند کمک به بیمار برای بهبود عملکرد کلیه خود را؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی گیاه چینی می تواند عملکرد کلیه های تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.

مواد فعال پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول. با این روش، می تواند رشد کیست را مهار و کوچک کردن اندازه آنها، در نتیجه به رفع آسیب به کلیه ها.

با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، مردم با کیست های کلیوی دو طرفه و 36٪ عملکرد کلیه می تواند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند.

اگر شما qustions دیگر در مورد درمان کیست دو طرفه کلیوی و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/pkd-treatment/1482.html





:: برچسب‌ها: درمان PKD، کیست های کلیوی دو طرفه، 36٪ عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: